МІСІЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В РЕФОРМУВАННІ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ

Yevhen Vdovychenko

Анотація


У статті розглядається значення філософії освіти як дослідницької галузі. Погляд сфокусовано на
формуванні образу людини майбутнього, зорієнтовуючи педагогіку новими знаннями, методами, цілями,
які через процес дослідження філософії освіти втілюються в конструюванні внутрішнього світу конкрет-
ного покоління.
Сконцентровано увагу на здатності філософії освіти забезпечити узагальнену відповідь на кризові
питання у вищій школі, бо саме філософія освіти здатна розробляти форми оптимізації освітньої практики.
Ключові слова: вища освіта, філософія освіти, педагогіка, виховання, реформи, етика.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.