ГЕНОЛОГІЧНА ПАЛІТРА СУЧАСНОГО «ВИСОКОГО» АМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНУ: ДЖОН БАРТ, ТОМАС ПІНЧОН, ВІЛЬЯМ ГАСС

Сергій СУШКО

Анотація


Розпочато дослідження жанрового розмаїття американського постмодерністського роману у контексті вітчизняних та зарубіжних теорій жанру. Наголошено визначальну роль категорії жанру, окреслення його координат для коректного й глибшого розуміння постмодерністського твору. Встановлено, що жанрову поліфонію, жанрову «симфонію» постмодерністського роману формує конгломерат його генетичних зв’язків з модернізмом та жанровими формами попередніх літературних напрямів. Виокремлено поняття родового жанру та системи жанрових увиразнень-стилізацій. Розглянуто прикмети академічного роману у жанровій конфігурації «Тунелю» В. Гасса, проаналізовано початок професорського дискурсу і хронотопу в романі. Ключові слова: жанр, постмодерністський роман, модернізм, жанровий інваріант, родовий жанр, фабуляція, академічний роман, деконструкція, авто/фікціональнсть, стилізація.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2018.67.9031

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.