ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ У НАУКОВІЙ КОМУНІКАЦІЇ: МІЖ КОГЕРЕНТНІСТЮ ТА ІНТЕРМЕДІАЛЬНІСТЮ
Анотація
У статті – спроба розгляду ознак когерентності художнього образу в умовах явищ інформаційного суспільства. Автор звертає увагу на ті естетичні особливості художнього образу, які набувають багатозначності, особливого типу когерентності, за якого об’єкт перебуває у силових полях взаємовпливів різних мистецьких проєкцій. У центрі уваги – нові можливості для вченого, який у своєму науковому арсеналі застосовуватиме багатопроєкційні методи аналізу всіх можливих зв’язків міжвидового характеру (від когерентності до інтермедіальності). Вивчення національного поетичного коду за умови динамічного поширення художнього образу в алгоритмах інтернет-платформ створює нові виклики і нові питання щодо багатовимірності мистецтва слова в умовах цифрового суспільства, побудованого на засадах мережевої логіки. Висновком стала думка про формування специфічної мережевої естетики, яку можемо простежити у процесах динамічних змін у часі, просторі та інших вимірах когерентності художнього образу.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2024.76.12577
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.