ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ РЕФОРМ НА ШЛЯХУ ДО ІНКЛЮЗІЇ

Lesia Perkhun

Анотація


Досліджено роль інклюзивної освіти в соціалізації дітей з психофізичними вадами у Франції, а також розвиток законодавчого забезпечення та сучасний стан отримання освіти особами з особливими потребами. Особливу увагу приділено історії становлення інтегрованого навчання у Франції, його реформуванню на сучасному етапі розвитку освіти. Розглянуто юридичний бік інклюзивного навчання у Франції, який пов’язаний з контролюючими функціями держави та широкими повноваженнями місцевих департаментів.

Ключові слова: інклюзія, інтергація, освітня реформа, дитина з особливими потребами, соціалізація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8112

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.