АКТИВІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ВАДАМИ МОВЛЕННЯ
Анотація
Визначено й обґрунтовано поняття активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Проаналізовано особливості процесів активізації мовленнєвого розвитку учнів із тяжкими порушеннями мовлення та методику застосування окремих інтерактивних методів, спрямованих на формування в дітей навичок побудови писемних й усних висловлювань, викладення власних думок та стимулювання творчого мислення і потенціалу окремої особистості. Доведено, що застосування інтерактивних методів навчання у процесі формування активної мовленнєвої діяльності учнів із тяжкими порушеннями мовлення дає змогу вирішити низку завдань: набути практику міжособистісного спілкування шляхом моделювання проблемних ситуацій, розвивати творче мислення, вдосконалювати комунікативні уміння і навики, соціальну взаємодію, колективне або індивідуальне прийняття рішень, підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу та стимулювати самостійну роботу учнів. Наведені приклади доводять, що інтерактивні методи доцільно і виправдано використовувати у процесі навчання.
Ключові слова: активізація, мовленнєва діяльність, комунікативні навички, інтерактивні методи навчання, вправи-ігри, дискусія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8110
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.