АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В СИСТЕМУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Anna Zaplatynskа

Анотація


Висвітлено питання впровадження інклюзивної форми навчання в простір загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано систему нормативно-правової бази, яка сприяє залученню дітей з особливими освітніми потребами та порушеннями психофізичного розвитку в класи загальноосвітніх шкіл з метою їх соціалізації й створення умов навчання. Визначено труднощі, з якими пов’язаний процес реалізації цієї форми навчання.

Ключові слова:  інклюзивна форма навчання, нормативно-правові засади, особливі освітні потреби, порушення психофізичного розвитку, диференційовані та індивідуальні програми, модифікація навчальної програми, адаптація навчального середовища.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8108

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.