АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В СИСТЕМУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Анотація
Висвітлено питання впровадження інклюзивної форми навчання в простір загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано систему нормативно-правової бази, яка сприяє залученню дітей з особливими освітніми потребами та порушеннями психофізичного розвитку в класи загальноосвітніх шкіл з метою їх соціалізації й створення умов навчання. Визначено труднощі, з якими пов’язаний процес реалізації цієї форми навчання.
Ключові слова: інклюзивна форма навчання, нормативно-правові засади, особливі освітні потреби, порушення психофізичного розвитку, диференційовані та індивідуальні програми, модифікація навчальної програми, адаптація навчального середовища.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8108
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.