ВПЛИВ РОДИНИ НА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ ДО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ РІЗНОГО ТИПУ

Mariya Vercholyak

Анотація


Розкрито питання ролі родини у формуванні особистості майбутнього школяра з порушеннями розвитку, що залишається актуальним на сучасному етапі реформування системи освіти. Зазначено про важливість виконання родиною традиційних і специфічних функцій, пов’язаних із порушеннями розвитку у дітей (реабілітаційна, корекційна, компенсаторна). Наголошено на врахуванні причин, які призводять до низької дієвості чинника соціальної інтеграції дитини: низький економічний статус батьків; відсутність дієвої та просвітницької підтримки з боку держави та негативне соціальне ставлення до явища дитячої інвалідизації. Визначено зміст родинного психологічного супроводу забезпечення психологічної готовності дошкільників з порушеннями розвитку до навчання в школі. Окреслено ефективність впливу родинного супроводу на особистість дитини у розвивальному і превентивному аспектах.

Ключові слова: діти з порушеннями розвитку, психологічна готовність до навчання (ПГШН), психологічний супровід, навчально-реабілітаційний центр.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8107

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.