ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ В КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ВАДИ МОВЛЕННЯ

Oksana Keryk

Анотація


Схарактеризовано основні засади використання гри у системі корекційної роботи з дітьми, які мають вади мовлення. Розкрито теоретичні аспекти поняття норми та порушення мовлення. Визначено особливості ігрової діяльності дітей з різним ступенем порушення мовлення.

Визначено, що ефективність корекційного впливу залежить від дотримання певних психолого-педагогічних умов використання гри в роботі з дітьми, які мають вади мовлення. З’ясовано, що такими умовами є оцінка можливостей дитини, мотивація стимулів до ігрової та мовленнєвої діяльності, розширення чуттєвого досвіду ігровими засобами, забезпечення зворотного зв’язку.

Ключові слова: вади мовлення, гра, ігрова діяльність, дидактична гра, зворотній зв’язок, зона найближчого розвитку, мотивація, психолого-педагогічні умови використання гри, корекційна робота.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8101

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.