ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Halyna Boiko, Olena Gulyajgorodska

Анотація


Розглянуто доцільність використання новітніх інформаційних технологій на уроках іноземної мови в початкових класах.

Проаналізовано науково – методичну літературу  та нормативні документи з питань про роль інформаційних технологій в навчанні іноземної мови, визначено поняття “інформаційні технології навчання”.

Визначено засоби, які підвищують пізнавальну активність, ефективність та інтерес до навчання іноземної мови  молодших школярів, а також представлено різні способи використання інформаційних технологій.

Охарактеризовано  сучасний урок та  визначено інноваційні технології навчання іноземних мов у початкових класах.

Обґрунтовано актуальність впровадження новітніх інформаційних технологій в навчальний процес початкової школи. Йдеться про використання мультимедійних засобів, комп’ютерних технологій, Інтернет ресурсів.

Наведено приклади використання педагогами новітніх інформаційних технологій на уроках іноземної мови та можливість реалізації різних форм навчально-пізнавальної діяльності.

Застосування нових інформаційних технологій істотно змінює й методи навчання, до яких належать не тільки використання технічних засобів, але й нові підходи до навчального процесу.

Ключові слова: інформаційні технології, сучасний урок, іноземна мова, початкова школа, засоби, форма, метод, навчання.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8098

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.