ВИВЧЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Liudmyla Kobyletska

Анотація


Досліджено проблему вивчення фразеології в початковій школі, адже знання фразеологізмів необхідне для досягнення мети таких освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти: “Мови і літератури”, “Природознавство”, “Суспільствознавство”, “Здоров’я і фізична культура”, “Технології”, “Мистецтво”. Наголошено на ФО як джерелі народної культури, побуту, звичаїв, традицій, народної психології, філософії.

Ключові слова: фразеологізм, фразеологія, початкова освіта, учні, культура, мовлення, вивчення.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8094

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.