РОЗВИТОК УМІНЬ ПЕРЕКАЗУ З ПОЗИЦІЇ НАСТУПНОСТІ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ МОВНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Анотація
Досліджено актуальну проблему сучасності – навчання молодших школярів переказувати тексти на завершальному етапі мовної освіти. Наголошено на стислому і вибірковому відтворенні готового висловлювання з позиції принципу наступності. Запропоновано навчати переказувати в певній послідовності: від пропедевтичної роботи до формування початкових умінь угруповувати, вилучати слова і речення, частину тексту.
Ключові слова: переказ тексту, стислий переказ, вибірковий переказ, наступність, поетапність (послідовність) формування умінь, молодші школярі.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8092
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.