ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ “STORYTELLING” У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ (НІМЕЧЧИНА, АВСТРІЯ, ШВЕЦАРІЯ) ТА УКРАЇНА
Анотація
Досліджено сутність поняття “storytelling” та особливості його використання на уроках іноземної мови в початковій школі німецькомовних країн (Німеччина, Австрія, Швейцарія). Виокремлено вимоги до оповідань та подано поетапну роботу з ними з охопленням детального опису засобів навчання, які сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення іноземної мови. Наголошено на міжкультурній компетенції як одній з ключових передумов навчання дітей у німецькомовних країнах.
Ключові слова: метод “storytelling”, початкова школа, молодші школярі, комунікативні навички, автентичне оповідання, соціокультурна компетенція, міжкультурна компетенція.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8085
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.