ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ “STORYTELLING” У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ (НІМЕЧЧИНА, АВСТРІЯ, ШВЕЦАРІЯ) ТА УКРАЇНА

Natalia Kohut

Анотація


Досліджено сутність поняття storytelling” та особливості його використання на уроках іноземної мови в початковій школі німецькомовних країн (Німеччина, Австрія, Швейцарія). Виокремлено вимоги до оповідань та подано поетапну роботу з ними з охопленням детального опису засобів навчання, які сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення іноземної мови. Наголошено на міжкультурній компетенції як одній з ключових передумов навчання дітей  у німецькомовних країнах.

Ключові слова: метод “storytelling”, початкова школа, молодші школярі, комунікативні навички, автентичне оповідання, соціокультурна компетенція, міжкультурна компетенція.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8085

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.