ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАТУСУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ: ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ

Vira Vykchrushch

Анотація


На загальнопедагогічному рівні схарактеризовано педагогічні умови, які забезпечують формування професійного статусу майбутнього вчителя початкової школи під час навчання у ВНЗ, а саме: 1) орієнтацію особистості у цінностях педагогічної діяльності; 2) формування культури педагогічної діяльності; 3) усвідомлення студентами універсальності педагогічної діяльності, можливостей використання професійних знань у інших сферах діяльності; 4) залучення студентів до системи додаткової професійної освіти; 5) створення ситуації успіху, пов’язаної з формуванням установки на оволодіння професійною майстерністю.

Ключові слова: статус, професійний статут майбутнього учителя початкової школи, навчальний процес у ВНЗ, педагогічні умови, фахова підготовка, критерії та показники, компоненти фахової підготовки.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8078

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.