КОНСТРУКТИВНО-ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Natalia Grona

Анотація


Проаналізовано процес формування текстологічних умінь майбутнього вчителя початкових класів під час виконання конструктивно-творчих завдань, що забезпечує проектно-творчий підхід до навчальної діяльності протягом останнього часу. Доведено, що текстологічні вміння формуються на основі знань про текст. З’ясовано, що процес розв’язування конструктивно-творчих завдань передбачає набуття студентами соціальних, мотиваційних, функціональних компетентностей:  уміння оперувати знаннями в житті та навчанні; використовувати джерела інформації для власного розвитку; використовувати ІКТ; досягати успіху, проявляти винахідливість, бути мобільним; конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення; критично мислити, чітко й точно висловлювати думки; відчувати красу ідеї, методу розв’язання завдання; використовувати знання про текст для задоволення пізнавальних і практичних потреб під час комунікації.

Ключові слова: учитель початкових класів, текст, текстологічні вміння, сучасна  українська мова, конструктивно-творчі завдання, комунікація.

 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8077

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.