ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ З ЛІТЕРАТУРНО ОБДАРОВАНОЮ ДИТИНОЮ В СИСТЕМІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Анотація
Проаналізовано особливості та можливості співпраці вчителя початкової школи з літературно обдарованою дитиною. З’ясовано, що літературна освіта як освіта мистецька покликана виховувати етичні й естетичні пріоритети особистості засобами мови, розширювати межі особистісної реалізації дитини через усвідомлення свободи власної творчості. Простежено розвиток літературної освіти школяра від навичок читання, формування раннього досвіду читацької діяльності і дитячої літературної практики, вираженої у написанні художніх творів, зокрема казок.
Ключові слова: обдарована дитина, початкова освіта, література, читання, свобода, творчість, казка.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8074
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.