ПРИКЛАДАННЯ МЕТОДУ “ПОЗИТИВНА ПСИХОТЕРАПІЯ” У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Oksana Kos

Анотація


Проаналізовано питання про необхідність удосконалення процесу підготовки майбутніх спеціалістів у галузі освіти з орієнтацією на нові європейські стандарти. Доведено єдність емоційного та пізнавально-когнітивного аспектів у внутрішній структурі життєвої компетентності. Обгрунтовано доцільність застосування теорії і практики позитивної психотерапії для оптимізації процесу підготовки майбутніх педагогів. Запропоновано напрями удосконалення навчально-виховного процесу, центральним компонентом якого є ідея та стратегія самодопомоги.

Ключові слова: ноосферна свідомість, емоційна інтелегентність, пізнавально-когнітивна компетентність, позитивна психотерапія, професійні якості, самодопомога.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8069

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.