ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ДОВІРИ У СТУДЕНТІВ ВНЗ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
На підстві аналізу наукових літературних джерел розглянуто сутність феномену довіри. З’ясовано актуальні тенденції дослідження довіри у різних соціально-гуманітарних науках та виявлено резерв наукового вивчення у сфері педагогіки. Проаналізовано роль та значення довіри у становленні міжособистісних стосунків у контексті механізму взаємодії, необхідної умови співробітництва та засобу гармонізації взаємовідносин. Обгрунтовано актуальність дослідження міжособистісної довіри серед студентів відповідно до їхньої вікової характеристики. Доведено важливість оволодіння умінням створювати “міжособистісний простір довіри” у період юності як необхідний детермінант для особистісного та професійного становлення особистості. Виявлено особливості міжособистісної довіри у контексті самовизначення студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу. Окреслено аспекти міжособистісної довіри у процесі формування культури співробітництва студентів. Виконано аналіз особливостей взаємовпливу довіри та спілкування.
Ключові слова: довіра, міжособистісна довіра, міжособистісні стосунки, культура співробітництва, комунікативна компетентність, адаптація, студент.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8064
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.