ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ДОВІРИ У СТУДЕНТІВ ВНЗ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Nataliya Yaremchuk

Анотація


На підстві аналізу наукових літературних джерел розглянуто сутність феномену довіри. З’ясовано актуальні тенденції дослідження довіри у різних соціально-гуманітарних науках та виявлено резерв наукового вивчення у сфері педагогіки. Проаналізовано роль та значення довіри у становленні міжособистісних стосунків у контексті механізму взаємодії, необхідної умови співробітництва та засобу гармонізації взаємовідносин. Обгрунтовано актуальність дослідження міжособистісної довіри серед студентів відповідно до їхньої вікової характеристики. Доведено важливість оволодіння умінням створювати “міжособистісний простір довіри” у період юності як необхідний детермінант для особистісного та професійного становлення особистості. Виявлено особливості міжособистісної довіри у контексті самовизначення студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу. Окреслено аспекти міжособистісної довіри у процесі формування культури співробітництва студентів. Виконано аналіз особливостей взаємовпливу довіри та спілкування.

Ключові слова: довіра, міжособистісна довіра, міжособистісні стосунки, культура співробітництва, комунікативна компетентність, адаптація, студент.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8064

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.