ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ

Orysia Koval’chuk

Анотація


Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця. Описано застосування ігрових методів під час проведення семінарських занять з курсу педагогіки

Ключові слова: активізація навчально-пізнавальної діяльності, дидактичні ігри, суб’єкти учіння, особистість, формування фахівця.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2004.18.6285

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.