ОРГАНІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

Yulia Kolos

Анотація


Висвітлено способи організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студента під час формування інформаційно-технологічних компетентностей перекладачів. Акцентується на застосуванні інтерактивних методик, проблемних методів навчання, створенні психологічного комфорту на заняттях.

Ключові слова: суб’єкт-суб’єктна взаємодія, формування інформаційнотехнологічних компетентностей перекладачів, проблемне навчання. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5212

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.