СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ  СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Oksana Tynkalyuk

Анотація


На підставі аналізу психолого-педагогічних джерел з’ясовано сутність ключових понять дослідження; розкрито характер, особливості та ознаки суб’єктсуб’єктного принципу взаємодії; виокремлено головні види спілкування у процесі вивчення іноземної мови. Визначено рівень сформованості мотивів студентівекономістів до навчальної діяльності з іноземної мови.

 Ключові слова: взаємодія, суб’єкт-суб’єктний принцип взаємодії, спілкування, іншомовне спілкування, професійне іншомовне спілкування, готовність, готовність до професійного іншомовного спілкування. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5210

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.