СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
Анотація
На підставі аналізу психолого-педагогічних джерел з’ясовано сутність ключових понять дослідження; розкрито характер, особливості та ознаки суб’єктсуб’єктного принципу взаємодії; виокремлено головні види спілкування у процесі вивчення іноземної мови. Визначено рівень сформованості мотивів студентівекономістів до навчальної діяльності з іноземної мови.
Ключові слова: взаємодія, суб’єкт-суб’єктний принцип взаємодії, спілкування, іншомовне спілкування, професійне іншомовне спілкування, готовність, готовність до професійного іншомовного спілкування.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5210
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.