ПРОБЛЕМА НАЛАГОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З НЕПОВНОСПРАВНИМИ СТУДЕНТАМИ

Iryna Myshchyshyn, Orest Myshchyshyn

Анотація


Потреба здобуття освіти людьми з особливими потребами є одним із показників гуманності та цивілізованості сучасного суспільства. Організація навчання неповносправних студентів та їх інтеграція в академічне середовище зумовлює необхідність пристосування інфраструктури навчальних установ до особливих потреб студентів, запровадження спеціальних засобів і методів навчання, озброєння педагогічного персоналу необхідними знаннями та вміннями щодо налагодження продуктивної педагогічної взаємодії з неповносправними людьми.  

Ключові слова: неповносправний студент, авторевалідація, інтеграція, адаптація. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5199

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.