ЕЛЕМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС ЗАСТОСУВАННЯ ІМІТАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Olena Chala, Valentyna Pin’kas, Olha Toporkova, Iryna Kuvichka

Анотація


На підставі імітаційного підходу до навчального процесу розглянуто роль викладача та студента у комп’ютерному навчанні. Висвітлено особливості реалізації функцій викладача та додаткові можливості, які зможе використати викладач, працюючи з імітаційною системою навчального процесу. Описано шлях створення елементів штучного інтелекту в системі, в якій роль викладача мінімізована.

Ключові слова: імітаційна система навчального процесу, функції викладача, студент, навчальний процес, комп’ютер. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5147

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.