МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ У ДИДАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Анотація
Розглянуто сутність мобільного навчання та обґрунтовано доцільність гармонійного поєднання навчальної практики з новітніми мобільними технологіями. Описано структуру навчальної системи, яка базується на м-лернінгу, та види навчальної діяльності, що реалізовуються за допомогою мобільних засобів різного класу: від мобільних телефонів до ноутбуків з безпровідним доступом до Інтернету. З’ясовано, що введення мобільних технологій сприяють комплексній реалізації процесу навчання.
Ключові слова: мобільне навчання (м-лернінг), інформаційно-комунікативні технології, інтернет навчання (е-лернінг), мобільні технології.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5098
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.