ЗНАЧЕННЯ МОВНОЇ ПРОСОДІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Oleksandra Sedliachek-Shved

Анотація


Визначено поняття просодії, вагомі умови ефективного сприймання мовлення, а також найважливіші просодичні характерні ознаки польської мови. Уточнено й проаналізовано своєрідні особливості процесу формування мовлення дитини на різних етапах її розвитку. Зосереджено увагу на комунікативній компетентності педагога  високого рівня у свідомому застосуванні мовних просодичних умінь, взаємозв’язку мовлення з невербальним спілкуванням у формі паралельної бесіди.

Ключові слова: мовлення, просодія, фонетика й фонологія, супрасегментальні характеристики мови, процес мовленнєвого розвитку, комунікативна компетентність, невербальне спілкування. 


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5096

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.