ДЕТЕРМІНАНТИ АВТОРИТЕТУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Anna Kwatera

Анотація


Розглянуто суть, детермінанти авторитету викладача вищої школи, типи педагогічних умінь, що його визначають. Виокремлено педагогічні умови ефективної організації партнерських взаємин засобами діалогу, емпатії, автономних дій та вияву незалежної думки. Розглянуто особливості експертної ролі викладача як лідера й керівника процесу, описано шляхи набуття дійсного авторитету.

Ключові слова: формальний й дійсний авторитет, особистість викладача, психо-соціальна здібність, полікомпетентність, суб’єктивність взаємин викладача і студентів, емпатичне розуміння, безкорисливість, автономія, діалог в освіті, амбівалентність, партнерство, уміння професійного артистизму, освітня експертиза. 


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5094

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.