РОЗВИТОК ДИДАКТИКИ ДОРОСЛИХ НАПРИКІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Liudmyla Tymchuk

Анотація


Уточнено сутність поняття “дидактика дорослих”; здійснено ретроспективний аналіз розвитку дидактики дорослих як складової історії вітчизняної педагогіки; висвітлено підходи до конструювання змісту навчання дорослих; проаналізовано зміст освіти, який реалізувався у народних аудиторіях різних типів; розкрито сутність  дидактичних принципів в освіті дорослих.  

Ключові слова: освіта дорослих, дидактика дорослих, зміст навчання дорослих, принципи навчання дорослих. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2012.28.4900

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.