ДІАГНОСТИКО-ПРОЕКТУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Olena Shmyrko

Анотація


Розглянуто діагностико-проектувальну діяльність у структурі навчальновиховного процесу, виокремлено та охарактеризовано її складові. Визначено, що головним орієнтиром у процесі оцінювання професійної придатності студента до обраної діяльності є професіограми. Зазначено важливість педагогічного діагностування і проектування для професійного розвитку майбутніх учителів іноземної мови.

Ключові слова: діагностування, проектування, професіограма, консультування, інформування, профілактична підтримка, моніторинг. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2012.28.4868

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.