ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я ЯК УМОВА ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЮ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО  ВИГОРЯННЯ ПЕДАГОГА (АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ  КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ)

Larysa Kovalchuk

Анотація


У контексті дослідження культури професійного мислення майбутніх педагогів теоретично осмислено сутність “здоров’я”, “професійного здоров’я”, “культури здоров’я” та інших понять, що становлять термінологічно-понятійний апарат дослідження проблеми. Визначено складові культури здоров’я педагога. Виявлено педагогічні умови формування культури здоров’я студентів природничих факультетів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

 Ключові слова: здоров’язбережувальне освітнє середовище, культура здоров’я, культура професійного мислення, синдром емоційного вигоряння. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2012.28.4860

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.