ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я ЯК УМОВА ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЮ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРЯННЯ ПЕДАГОГА (АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ)
Анотація
У контексті дослідження культури професійного мислення майбутніх педагогів теоретично осмислено сутність “здоров’я”, “професійного здоров’я”, “культури здоров’я” та інших понять, що становлять термінологічно-понятійний апарат дослідження проблеми. Визначено складові культури здоров’я педагога. Виявлено педагогічні умови формування культури здоров’я студентів природничих факультетів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.
Ключові слова: здоров’язбережувальне освітнє середовище, культура здоров’я, культура професійного мислення, синдром емоційного вигоряння.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2012.28.4860
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.