ЯВИЩА КОНВЕРГЕНТНОСТІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНОСТІ В СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ЗМІ (НА ПРИКЛАДІ ГАЗЕТИ «ДЕНЬ», РАДІО «СКОВОРОДА» ТА «ЕСПРЕСО TV»)
Анотація
В науковому повідомленні розглянуто явища конвергентності та мультимедійності в українських ЗМІ, в контексті закордонної та вітчизняної медійної практики; проаналізовано рівень конвергентності і запропоновано концепції повнішого впровадження цього явища в українських медіа (на прикладі газети «День», радіо «Сковорода» та «Еспресо TV»).
Ключові слова: конвергентність, мультимедійність, друковані ЗМІ, радіо, телебачення, Інтернет.
Повний текст:
PDFПосилання
Емі Зербе «Нове значення мультимедіа у більш наповненій онлайн-журналістиці», 2004.
Генрі Дженкінс «Культура конвергентності: де стикаються старі та нові медіа», 2006.
Лариса Мудрак «Конвергентні медіа як наукова категорія та суб’єкт інформаційного простору», 2013.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2018.44.9387
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.