СТУДЕНТИ ОЦІНЮЮТЬ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Vasyl Lyzanchuk

Анотація


У статті розкрито особливості викладання дисципліни «Інтелектуально-психологічні засади функціонування засобів масової комунікації» на ІІІ курсі факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка. Зосереджено увагу на принципах, функціях і стандартах журналістської творчості під час повномасштабної війни Російської Федерації проти України. Схарактеризовано методичні засади органічного поєднання навчального і виховного процесу, спрямованого на формування у студентів професіоналізму, української національної свідомості та людської гідності, державницького мислення і переконання, морально-духовних цінностей. Узагальнено і осмислено студентське оцінювання педагогічно-професійної компетентності викладачів.

Ключові слова: педагог, студент, журналістика, освіта, патріотизм, компетентність, національна свідомість, російсько-українська війна, професіоналізм.


Повний текст:

PDF

Посилання


Вишневський, О. (1996), Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси, Львів. обл. наук.-метод. ін.-т освіти; Львів. обл. пед. т-во ім. Г. Ващенка, Львів, 238 с.

Гузар, Л. (2011), Не може бути націоналізму, який навчає когось ненавидіти, Українське Слово, 31 серпня – 6 вересня.

Лизанчук, В. В. (2023), Інформаційно-психологічний пропагандистський двобій: маніпулятивний і просвітницький, Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія, 1(49), c. 189–194.

Лизанчук, В. В. (2006), Основи радіожурналістики: підручник, Знання, Київ, 628 с. + компакт-диск.

Монастирський, В. (2011), Націоналізм: чим він є – злом чи добром? День, 15-16 квітня.

Мономах, Володимир (2011), Поучення, Львів. крайове т-во «Рідна школа». Видавн. «Фенікс», Львів, 37 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12159

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.