ДЕСТРУКТИВ ПОТОЧНОГО ІНФОРМУВАННЯ: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЗАГОЛОВКІВ НОВИННИХ АГРЕГАТОРІВ УКРАЇНИ, США ТА РОСІЇ

Yaryna Pryshliak

Анотація


У статті окреслений вплив негативних новин на свідомість реципієнтів, описані причини попиту аудиторії на негативну інформацію та представлені результати дослідження на встановлення частки деструктивної інформації у медіапросторі України, США та Росії.

Ключові слова: негативні новини, позитивні новини, новинні агрегатори, Google News.


Повний текст:

PDF

Посилання


Media Lab. (2019), «Синдром злого світу», Media Lab. URL: http://medialab.online/news/doorbell/ (останній перегляд 06.05.2019).

Pew Research Centre. (2016), «For Local News, Americans Embrace Digital but Still Want Strong Community Connection». URL: https://www.journalism.org/2019/03/26/for-local-news-americans-embrace-digital-but-still-want-strong-community-connection/ (останній перегляд 16.11.2019).

Stafford, T. (2015), «Psychology: Why bad news dominates the headlines», BBC Future. URL: https://www.bbc.com/future/article/20140728-why-is-all-the-news-bad (останній перегляд 17.12.2015).

Trussler, M., Soroka, S. (2014), «Consumer Demand for Cynical and Negative News Frames», The International Journal of Press/Politics. URL: https://doi.org/10.1177/1940161214524832 (останній перегляд 18.03.2014).

Листи до приятелів. (2018), «Медіанегативізм», Листи до приятелів. URL: https://lysty.net.ua/medianegativism/ (останній перегляд 22.10.2018).

Шермер, М. (2019), «Небеса на землі. Що каже наука про потойбічне життя та безсмертя», Київ: Наш Формат, с. 194-202.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11102

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.