МЕТОДИКА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ
Анотація
У журналістському спілкуванні поєднується чимало рис і офіційного, й інших видів професійного і буденного спілкування. Головною метою журналістського спілкування є отримання інформації: в ході розмови, у вигляді документа, який є у співрозмовника, або в ході спостереження за ним. В ході спілкування журналіст має дотримуватися трьох важливих принципів: ввічливість, чіткість, стислість. Перед спілкуванням журналістові варто вибрати місце спілкування, встановити психологічний контакт і правильно спланувати розмову. І враховувати непрямі і прямі прийоми психологічного зближення.
Ключові слова: функції спілкування, професійне спілкування, мета спілкування, вербальна інформація, місце спілкування, уміння слухати.
Повний текст:
PDFПосилання
Аграновский, А. (1980), Свого дела мастер, Москва, 416 с.
Аграновский, В. (1978), Ради единого слова, Мысль, Москва, 168 с.
Богомолова, Н. (1991), Социальная психология печати, радио, телевидения, 127 с.
В «Укртелекому» добра репутація, Свобода, 15 квіт.
Ерастов, М. (1979), Психология общения, Ярославль, 96 с.
Іващук, М. (1995), Чужими руками добре жар розгрібати…, Свобода, 11 серп.
Карнеги, Д. (1990), Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей, Наукова думка, Киев, 219 с.
Лубкович, І. (1995), Львів: Знамена є – ненависті нема, Збірник праць кафедри української преси, вип. 1, Львів, с. 168–169.
Лубкович, І. (2013), Соціальна психологія масової комунікації, ПАІС, Львів, 252 с.
Окницький, Я. (2000), Козенята і бабуся-інвалідка, Поступ, 11 липня.
Почепцов, Г. Г. (2005), Паблик рилейшнз для профессионалов, РЕФЛ-бук, Ваклер, Киев, 640 с.
Фролова, Т. (1985), Общение в профессиональной деятельности журналиста, Автореферат кандидатской диссертации (филология), Москва.
Фромм, Э. (2004), Душа человека, Транзиткнига, Москва, 430 с.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11096
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.