МЕТОДИКА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ

Igor Lubkovych

Анотація


У журналістському спілкуванні поєднується чимало рис і офіційного, й інших видів професійного і буденного спілкування. Головною метою журналістського спілкування є отримання інформації: в ході розмови, у вигляді документа, який є у співрозмовника, або в ході спостереження за ним. В ході спілкування журналіст має дотримуватися трьох важливих принципів: ввічливість, чіткість, стислість. Перед спілкуванням журналістові варто вибрати місце спілкування, встановити психологічний контакт і правильно спланувати розмову. І враховувати непрямі і прямі прийоми психологічного зближення.

Ключові слова: функції спілкування, професійне спілкування, мета спілкування, вербальна інформація, місце спілкування, уміння слухати.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аграновский, А. (1980), Свого дела мастер, Москва, 416 с.

Аграновский, В. (1978), Ради единого слова, Мысль, Москва, 168 с.

Богомолова, Н. (1991), Социальная психология печати, радио, телевидения, 127 с.

В «Укртелекому» добра репутація, Свобода, 15 квіт.

Ерастов, М. (1979), Психология общения, Ярославль, 96 с.

Іващук, М. (1995), Чужими руками добре жар розгрібати…, Свобода, 11 серп.

Карнеги, Д. (1990), Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей, Наукова думка, Киев, 219 с.

Лубкович, І. (1995), Львів: Знамена є – ненависті нема, Збірник праць кафедри української преси, вип. 1, Львів, с. 168–169.

Лубкович, І. (2013), Соціальна психологія масової комунікації, ПАІС, Львів, 252 с.

Окницький, Я. (2000), Козенята і бабуся-інвалідка, Поступ, 11 липня.

Почепцов, Г. Г. (2005), Паблик рилейшнз для профессионалов, РЕФЛ-бук, Ваклер, Киев, 640 с.

Фролова, Т. (1985), Общение в профессиональной деятельности журналиста, Автореферат кандидатской диссертации (филология), Москва.

Фромм, Э. (2004), Душа человека, Транзиткнига, Москва, 430 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11096

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.