ІНФОРМАЦІЙНІ ВОЇНИ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ FACEBOOK
Анотація
У цій статті йдеться про інформаційних воїнів, які ведуть активну і запеклу боротьбу в соціальній мережі Facebook. Проаналізовано види і діяльність інформаційних воїнів під час президентських виборів 2019 року. А також наведено методи виявлення та знешкодження інформаційних воїнів у соціальній мережі Facebook.
Ключові слова: інформаційні війська, тролі, боти, ломи, кіберельфи, медіаграмотність.
Повний текст:
PDFПосилання
Кіца, М. О. (2017), “Особливості та методи виявлення фейкової інформації в українських ЗМІ”, Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки, Вип. 883, с. 28–32.
Крюкова, Светлана, Пасютина, Анастасия (2016), “Территория ботов”, Страна.UA. URL: http://longread.strana.ua/territoriya_botov (останній перегляд 21 вересня 2019)
Малинка, Володимир (2019), “Ботоферми, тролі, фейки: як виявити і протидіяти”, Мedia sapiens. 31 січня. URL: https://ms.detector.media/mediaprosvita/master_clas/botofermi_troli_feyki_yak_viyaviti_i_protidiyati/ (останній перегляд 21 вересня 2019)
Мудра, І. М. (2016), “Поняття «тролінг» і його види в соціальних мережах”, Science and Education a New Dimension, Вип. 108, Том 3, c. 42-45.
Цесельский, Игорь (2012), “Кто такие интернет-тролли и как с ними бороться?”, Профессионалы.ru, 3 травня. URL: https://professionali.ru/Soobschestva/podderzhka_professionaliru/kto-takiye-intyernyet-trolli-i-kak-s-nimi-92370033/ (останній перегляд 20 вересня 2019)
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.48.10557
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.