АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА ІДЕОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ МЕДІАТИЗАЦІЇ
Анотація
У статті проаналізовано явище медіатизації, під час якого суспільні та культурні реалії, цінності набувають медійних форм. Розглянуто, зокрема, такі антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації, як homo videns, світ постідеї, мережева егалітаризація.
Ключові слова: медіатизація; ЗМІ; homo videns; телебачення; ідеологія; інтернет.
Повний текст:
PDFПосилання
Gabler, N. (2011), «The Elusive Big Idea», The New York Times, Aug. 14.
Gerbner, G., Gross, L., Morgan, M., & Signorielli, N. (1986). Living with television: The dynamics of the cultivation process. In J. Bryant & D. Zillman (Eds.), Perspectives on media effects, Lawrence Erlbaum Associates, NY, pp. 17–40.
Girard, R. (1986). The Scapegoat, Johns Hopkins University Press, Baltimore, 216 p.
Hjarvard, S. (2008), «The mediatization of society. A theory of the media agents of social and cultural change», Nordicom Review, no. 29(2), pp. 105–134.
Jansson, A. (2002), «The Mediatization of Consumption: Towards an Analytical Framework of Image Culture», Journal of Consumer Culture, vol. 2, no. 1, pp. 5–31.
Keen, A. (2007). Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę, WaiP, Warszawa, 198 s.
Livingstone, S. (2009), «On the mediation of everything: ICA presidential address 2008», Journal of communication, vol. 59 (1), pp. 1–18.
Mazzoleni, G. (2008), «Mediatization of politics». In: Donsbash W (ed) The international encyclopedia of communication, vol VII, Blackwell, Malden, pp. 3047–3051.
Molęda-Zdziech, M. (2013). Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego, Difin SA, Warszawa, 444 p.
Olędzki, J. (1998). Komunikowanie w świecie, ASPRA, Warszawa, 291 s.
Pisarek, W. (2006). Słownik terminologii medialnej, Universitas, Kraków, 250 s.
Polityka (2018), «Prof. Agata Bielik-Robson o tym, jak internet zabija cywilizację», доступно за адресою: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/1735694,1,prof-agata-bielik-robson-o-tym-jak-internet-zabija-cywilizacje.read (дата перегляду 25 листопада 2019).
Poulet, B. (2011). Śmierć gazet i przyszłość informacji, Zarne, Wołowiec, 270 s.
Powerful effects-minimal effects: Elisabeth Noelle-Neumann, «The Effect of Media on Media Effects Research», Journal of Communication, Vol. 33, No. 3, 1983, pp. 157-165.
Sartori, G. (2007). Homo videns. Telewizja i postmyślenie, wyd. Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, 129 s.
Surowiecki, J. (2008). La sagesse des foules, Lattès, Paris, 384 p.
Trenaman, J., McQuail, D. (1961). Television and the political image, Menthuen, London, 287 p.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.48.10553
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.