З ІСТОРІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ: ЧАСОПИС «НОВІ ДНІ» 1960-x РОКІВ

Maxym R. Yablonskyy

Анотація


У статті на матеріалі часопису «Нові Дні» (Торонто) проаналізовано специфіку комерційної реклами в 1960-х роках. У її структурі простежено вагомість вербального складника, незначну роль світлин і малюнків. З’ясовано, що серед принципів побудови домінує стандартність фрази, нагадування, роль емоційного чинника; використовується такий маркетинговий хід, як підготовка споживача до появи товару на ринку. Подекуди в рекламних текстах зауважено роль національного аспекту.

Ключові слова: реклама; преса української діаспори; часопис «Нові Дні»; саморек­лама; магазин «UKRAINSKA KNYHA» (Торонто); Петро Волиняк.


Повний текст:

PDF

Посилання


Боровик, М. (1977), Українсько-канадська преса та її значення для української меншини в Канаді, Український Вільний Університет, Мюнхен, 341 с.

Волиняк, П. (1960), «Акт», Нові Дні, ч. 125, зворот прикінцевої титульної сторінки.

Волиняк, П. (1975), Поговоримо відверто: вибрані статті й оповідання, Нові Дні, Торонто, 662 с.

Волиняк, П. (1960), «Про торговельні оголошення і “політикуˮ. Запит до читачів», Нові Дні, ч. 123, с. 18–20.

Дальний, М. (1989), «“Новим Днямˮ – 40 років (Або, Сповідь теперішнього редактора у 20-річчя смерти першого)», Нові Дні, ч. 478, с. 21–22, 24–25.

Дальній, М. [Дальний, М.]. (2001), «“Нові Дніˮ – це був популярний журнал», Свобода, № 10, с. 20.

Кислиця, Дм. (1970), «П. К. Волиняк – видавець і редактор “Нових Днівˮ і думки з нагоди 20-річчя “Нових Днівˮ», Нові Дні, ч. 241–242, с. 15–19.

Козак, С. (2016), Раритети української діаспори: у 4 т., т. 3: «Нові дні» (1950–1997), Ярославів Вал, Київ, 592 с.

Корнєєв, В. М. (2016), «Наукове осмислення реклами в соціальнокомунікаційних дослідженнях», Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, IV (13), Issue: 82, доступно за адресою: URL: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/v._kornieiev_scientific_understanding_of_advertising_in_social_communication_studies.pdf (останній перегляд: 24 липня 2019).

Нові Дні (1960), «Десять років журнала “Нові Дніˮ [передрук із журналу “Українські Вістіˮ (Новий Ульм, Німеччина) від 13 березня 1960 р.]», ч. 125, с. 26.

Нові Дні (1974), «“Новим Днямˮ – 25 років», ч. 299, с. 3.

Олтаржевський, Д. О. (2016), Соціальна реклама: навч. посіб., Центр вільної преси, Київ, 120 с.

Пишкало, І. (1970), «Торонто у 20-річчя журналу “Нові Дніˮ», Нові Дні, ч. 241–242, с. 23.

Сварог, Вадим (1975), «“Нові Дніˮ – подвиг П. Волиняка», Нові Дні, ч. 300, с. 14.

Софронів-Левицький, В. (1965), «Українська преса в Америці і Канаді», Свобода, ч. 211, с. 2; ч. 212, с. 2; ч. 213, с. 2; ч. 214, с. 2; ч. 215, с. 2, 4.

Тернопільський, Ю. (1974), Українська преса з перспективи 150-ліття, Видавництво М. П. Коць, Джерзі Ситі, 176 с.

Фромм, Э. (2006), Бегство от свободы. Человек для себя, АСТ, Москва, 246 с.

Яблонський, М. (2017), «“Нові Дніˮ і преса української діаспори (на матеріалі аналітичних публікацій Петра Волиняка початку 1960-х рр.)», Наукові записки Інституту журналістики, т. 1 (66), с. 58–65.

Яблонський, М. (2016), «Часопис «Нові Дні»: рубрики «Читачі пишуть» та «Наше листування» як складник редакторської політики Петра Волиняка (матеріали 1960 р.)», Вісник Дніпропетровського ун-ту. Серія: Соціальні комунікації, вип. 16, с. 164–172.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.47.10505

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.