БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ
Анотація
Статтю присвячено ключовим аспектам процесу бізнес-планування на туристичних
підприємствах. Акцентовано увагу на специфіці туризму як однієї з галузей економіки. Досліджено
особливості процесу бізнес-планування для туристичних підприємств через визначення специфіки
цінової політики, кадрового питання та чинників, які впливають на успішну діяльність та високу
прибутковість підприємств туристичної галузі України.
Ключові слова: туризм; туристичне агентство; туроператор; бізнес-план; споживачі
туристичного продукту; виконавці туристичних послуг.
підприємствах. Акцентовано увагу на специфіці туризму як однієї з галузей економіки. Досліджено
особливості процесу бізнес-планування для туристичних підприємств через визначення специфіки
цінової політики, кадрового питання та чинників, які впливають на успішну діяльність та високу
прибутковість підприємств туристичної галузі України.
Ключові слова: туризм; туристичне агентство; туроператор; бізнес-план; споживачі
туристичного продукту; виконавці туристичних послуг.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2016.40.0.9537
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.