НОВІ СТРАТЕГІЇ У ВИКЛАДАННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ
Анотація
Розглянуто особливості викладання французької мови за професійним спрямуванням та проаналізовано нові стратегії технології навчання. Порушено питання використання інноваційних та психотерапевтичних методів навчання як головного чинника оптимізації процесу опанування студентами іноземної мови за професійним спрямуванням, що дає змогу поєднувати індивідуальні, парні та групові види роботи. Визначено декілька перспективних напрямків для використання психотерапевтичних методів у викладанні французької мови, таких як: навчання людей з особливими потребами; заняття іноземними мовами в рамках професійного навчання; захоплюючий спосіб розвитку мовної компетенції, навичок спілкування та уваги до свого внутрішнього світу, оскільки навчання за інноваційними психотерапевтичними методами є ефективним для опанування студентами іноземної мови. Запропоновано інноваційні методи навчання французької мови актуальні для фахівців, чия професійна освіта включає комплексну підготовку в області іноземних мов та психології – викладання на основі психотерапевтичного підходу може стати перспективною сферою професійної діяльності.
Ключові слова: французька мова за професійним спрямуванням; інтерактивні методи навчання; кейс гра; мотивація; сугестопедія; емпатія; сенситивність; асертивність; креативність; Т-групи; групи зустрічей; гештальт-терапія; психосинтез; тілесно-орієнтована терапія; арт-терапія.
Повний текст:
PDFПосилання
Кияк Т. Р. Фахові мови та проблеми термінознавства / Т. Р. Кияк // Нова філологія : збірник наукових праць. – Запоріжжя : ЗНУ, 2017. – № 27. – С. 203–208.
Костина Е. В. Модель смешанного обучения (Blended Learning) и ее использование в преподавании иностранных языков / Е. В. Костина // Известия высших учебных заведений. – 2016. – Т. 1. – № 2. – С. 141–144. – (Серия: Гуманитарные науки).
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник. – Вид. 2-ге, випр. і перероб. / Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – Київ : Ленвіт, 2012. – 328 с.
Мунтян С. Г. Самостійна робота студентів при навчанні їх іноземної мови професійного спрямування: навчальні стратегії / С. Г. Мунтян // Українська наука ХХІ століття : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Київ : ТК Меганом, 2008. – С. 25–28.
Сушко З. М. Комунікативно-когнітивний підхід до викладання іноземної мови професійного спрямування у вищому навчальному закладі / З. М. Сушко, Ж. М. Бобир // Наука 2010: проблеми та перспективи розвитку : матеріали науково-практичної конференції. – 2015. – С. 142–144.
Юцкевич О. П. Проблеми викладання професійно орієнтованої іноземної мови / О. П. Юцкевич // Філологія. Методика. Педагогіка : зб. наук. праць виклад. кафедр інозем. мов та укр. мови і літ. Київського нац. економ. ун-ту / Ред. О. Л. Шевченко. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 142–148.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2017.42.0.7738
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.