ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ТА ІДЕЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Anna Dąbrowska, Mirosáawa Janoś-Kresło

Анотація


Сталий розвиток, як це записано в Стратегії «Європа 2020», сприяє підвищенню соціально-економічної та територіальної згуртованості. У цій концепції важливу роль відіграє поведінка споживачів. У своєму дослідженні автори посилаються на концепцію сталого споживання як невід’ємного елементу сталого розвитку. Особливу увагу приділено екологічній поведінці поляків у світлі власних досліджень та опитувань авторів, проведених 2013 року. Результати дослідження дали змогу ідентифікувати споживачів як стимулятор інноваційної поведінки та сталого споживання.

Ключові слова: споживач; сталий розвиток; проекологічна поведінка; стратегія.



Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2015.36-1.1.111

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.