ФЕНОМЕН ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ПІДХОДИ, СТРУКТУРА
Анотація
Проаналізовано еволюцію основних підходів щодо поняття “індустрія гостинності” в тлу-маченні іноземних та українських науковців. Уточнено семантику та систему понять “гостинність”, “індустрія туризму”, “індустрія гостинності”. Виявлено та обґрунтовано структуру індустрії гостинності, її субординацію та взаємозв’язок з туристичною індустрією. Проаналізовано та конкретизовано основні етапи, чинники і сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Окреслено суть індустрії гостинності як складну й порівняно відокремлену соціально-економічну систему зі створення, просування і реалізації послуг з розміщення, харчування, побутового обслуговування, дозвілля, розваг та інших послуг, а також реалізації товарів у закладах готельного і ресторанного профілю діяльності. Індустрія гостинності має тривалий еволюційний розвиток, складну організацію, сумісно з індустрією туризму формує єдину систему обслуговування туристів, відіграє вагому роль в економіці.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Ukraine Law on Tourism (1995). Supreme Council of Ukraine (VVR), 31, art. 241.
Boyko, M. G., & Hopkalo, L. M. (2006). Hospitality management organization. Kyiv, 448 pp.
Braymer, R. A. (1995). Osnovy upravlenija v industrii gostepriimstva. Moscow: Aspect Press, 382 pp.
Vahen, L. D. A. (2001). Hotel Business. (A. Sukhorukov, Trans.). Rostov-na-Donu: Phoenix, 412 pp.
Kolosovskaya, Y. K. (1999). Hospitality as a right of the peoples of ancient Rome. In The laws and customs of hospitality in the ancient world, 49–58, Moscow.
Kotler, F. (2007). Marketing, hospitality, tourism. 4th ed. Moscow: UNITY-DANA, 1071 pp.
Rohlyev, H. J. (2005). Basics of Hotel Management. Kyiv: Condor, 408 pp.
Bilodid, I. K. (Ed.) (1970–1980). Glossary of Ukrainian language, 4. (Vols. 1–11). Institute of Linguistics of AS USSR. Kyiv: Scientific Thought, p. 28.
Walker, J. R. (1999). Introduction to hospitality. (N. N. Mikhailova, Trans.). Moscow: UNITY, 464 pp.
Hospitality, March 2012. Retrieved July 5, 2015 from http://dw6.ru.
O'Connor, P., & Piccoli, G. (2003). Marketing Hotels Using Global Distribution Systems. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 44(6), 105–114.
Petrick, J. F. (2004). Are Loyal Visitors Desired Visitors? Tourism Management, 25(4), 463–470.
Strauss, K. (2007). Hotel’s 325, Special Report. Hotels, 41(7), 36–50.
Travel and Tourism. Hotels: Global Hotels: Lagging but not Lost. (03.08.2010.) Euromonitor International.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2016.50.8714
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)