ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ “ІЄРАРХІЇ ПОТРЕБ” А. МАСЛОУ У РЕКРЕАЛОГІЇ, КУРОРТОЛОГІЇ ТА ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
Cхарактеризовано можливості й перспективи використання теорії “ієрархії потреб” А. Маслоу в дослідженнях рекреаційної сфери людської життєдіяльності. З позиції цієї теорії обґрунтовано низку понять рекреалогії: рекреаційна мотивація, рекреаційні потреби та ін.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Голд Дж. Психология и география: Основы поведенческой географии. М.: Прогресс, 1990. 304 с.
Душков В. А. География и психология: Подход к проблеме. М.: Мысль, 1987. 287 с.
Кривошеев Б. М. Социально-физиологические основы организации рекреационной деятельности. М.: Мысль, 1979. 180 с. Мироненко Н. С., Твердохлебов И. Т. Рекреационная география. М.: Изд-во Москов. ун-та, 1981. 207 с.
Николаенко Д. В., Николаенко Т. В. Введение в рекреационную географию: Учеб. пособие. Харьков: Междунар. Славян. ун-т, 1998. 193 с.
Риши Ш., Мартин П. Управление мотивацией: Учеб. пособие / Пер. с англ. М.: ЮНИТИДАНА, 2004. 399 с.
Рутинський М. Й. Рекреалогія з основами курортології. Ч. 1. Теоретичні засади: Курс лекцій / За ред. М. Мальської. Львів: Фенікс, 2004. 68 с.
Теория рекреалогии и рекреационной географии / Под ред. В. С. Преображенского, И. В. Зорина. М., 1992. 260 с.
Уайли Филип. Мотивация / Пер. с англ. М.: ИД Вильямс, 2003. 160 с.
Харрис Годфри, Кац Кеннет М. Стимулирование международного туризма в ХХІ веке / Пер. с англ. М.: Финансы и статистика, 2000. 240 с.
Энджел Д. Ф., Блэкуэл Р. Д., Минкард П. У. Поведение потребителей. СПб, 1999. 390 с.
Global Tourism: The Next Decade / Ed. by W. Theobald. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 1995. 420 р.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2009.36.3007
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)