МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

I. Pandyak

Анотація


Проаналізовано сутність проблеми та методологічні принципи вдосконалення управління якістю послуг у готельних підприємствах шляхом розробки та впровадження системи оцінювання та контролю якості. Для визначення рівня якості обслуговування у готельних підприємствах запропоновано систему нормативно-технологічних, економічних, маркетингових показників якості.


Ключові слова


управління якістю; якість послуги; рівень якості; конкурентоспроможність готельних підприємств.

Повний текст:

PDF

Посилання


Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. К.: ВИРА-Р, 2001. 208 с.

ДСТУ ISO 9004 – 2 – 96. Управління якістю та елементи системи якості. Ч. 2: Настанови щодо послуг. К., 1996.

Рахлин К.М. Методология анализа системы качества руководства предприятием // Стандарты и качество. 1996. № 4. С. 39.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2009.36.3003

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)