СУТЬ ТА СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  РИНКУ РЕКРЕАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

N. Manduk

Анотація


Розкрито специфіку маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг, проаналізовано особливості споживачів рекреаційних послуг.


Ключові слова


рекреація; рекреаційна послуга; маркетингові дослідження; ринок рекреаційних послуг.

Повний текст:

PDF

Посилання


Вачевський М.В., Долішній М.І., Скотний В.Г. Маркетинг для менеджера. – Стрий: Просвіта, 1993. – 140 с.

Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.

Квартальнов В.А. Туризм: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с.

Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 896 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. – Спб., 1994. – 698 с.

Нудельман М.С. Социально-экономические проблеми рекреационного природопользования. – К.: Наук. думка, 1987. – 129 с.

Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібн. – К.: Центр навч. л-ри, 2003. – 387 с.

Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты / Под ред. Мамутова В.К. и др. – К.: Наук. думка, 1992. – 143 с.

Українська радянська енциклопедія: В 11 т.– К.: 1983. – Т 9. – С. 329–330.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2006.33.2690

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)