ПОНЯТТЯ,ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ
Анотація
Розглянуто теоретичні питання становлення і функціонування релігійного туризму як сучасного наукового напряму дослідження. Наведено огляд літературних джерел, аналіз вивчення питань релігійного туризму в географії та розуміння релігійного туризму українськими, польськими і російськими науковцями. Визначено функції релігійного туризму, які мають соціальний, гуманітарний чи економічний характер. Окреслено першочергові теоретичні та методичні завдання.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Беликов И. Л. Организация туризма : Конспект лекцій. Донецк : ДИТБ, 2000. 152 с.
Биржаков М. Б. Введение в туризм. – Спб. : Изд. дом Герда, 2003. 320 с.
Божук Т. І. Перспективи розвитку релігійного туризму в Закарпатті // Сталий розвиток Карпат : сучасний стан та стратегія дій. Тези доп. міжнар. наук.-практ. конф. Львів, 2006. С. 115–118.
Божук Т. Релігійний туризм: становлення і функціонування // Географія і туризм: європейський досвід : Мат. ІІІ міжнар. конф. Львів Брюховичі, 9–11 жовтня 2009 р. Львів, 2009. С. 27–30.
Дуткіна О. П. Релігійне паломництво як перспективний вид туризму // Туристичні ресурси України. Туристичний щорічник. К. : ІТФПУ, 1996. С. 112–116.
Дутчак С. В. Деякі аспекти виділення сегментів спеціалізованого туризму та їх стан на території Чернівецької області // Туристсько-краєзнавчі дослідження. 1999. Вип. 2. К.: С. 123– 136.
Закон України “Про туризм” від 15 вересня 1995 р. // Відомості Верховної Ради України. 1995. № 31. С. 241 (з усіма наступними змінами і доповненнями).
Ільїна О. В. Туризм. Рекреаційна географія : Поняття і терміни. Луцьк : Терен, 2004. 104 с.
Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Чернівці: Книги – ХХІ, 2003. 300 с.
Ковальчук А. С. Релігійний туризм в Україні : проблеми і перспективи розвитку // Україна та глобальні процеси : географічний вимір: Зб. наук. праць: у 3 Т. К:, Луцьк : Вежа, 2000. Т. 1. С. 365–367.
Ковальчук А. С. Географія релігії в Україні : Монографія. Львів : ВЦ ЛНУ ім. Івана Франка, 2003. 308 с.
Концепции, определения и классификация для статистики туризма. Мадрид, ВТО, 1995. 128 с. 13 Кузишин А. В. Геопросторові особливості видового складу релігійного туризму в Тернопільській області // Вісн. наук. досліджень. Сер. туризм. 2006. Вип. 1. С. 52–56.
Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. К. : Центр навч. л-ри, 2004. 272 с.
Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : Підручник. К. : Знання, 2008. 661 с.
Мальська М. П. Туризм у міжнародному і національному вимірах. Історія і сучасність: Монографія. Львів: ВЦ ЛНУ ім. І.Франка, 2008. 268 с.
Менеджмент туристичної індустрії : Навч. посібн. / За ред. проф. І. М. Школи. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. 662 с.
Мініч І. М. Навчально-методичний посібник вивчення дисципліни “Технологія (туристської) галузі” для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. К. : КУТЕП, 2006. 163 с.
Павлов С. В. Географія релігій. К.: Артек, 1998. 504 с.
Ровенчак І. І. Географія культури: проблеми теорії, методології та методики дослідження : Монографія. Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2008. 240 с.
Соціально-економічна географія України : Навч. посібник / За ред. проф. О. І. Шаблія. Львів : Світ, 1994. 608 с.
Христов Т. Т. Религиозный туризм: Учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений. М. : Академия, 2005. 288 с.
Шаблій О.І. Суспільна географія : теорія, історія, українознавчі студії. Львів, 2001. 744 с.
Шевчук Л. Т. Сакральна географія : Навч. посібник. Львів : ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 1999. 160 с.
Gaworecki Właysław W. Turystyka. Warszawa : Polskie Wyd-wo Ekonomiczne, 2003. 438 s.
Jackowski A. Pielgrzymki i turystyka religijna w Polsce. Warszawa : Instytut turystyki, 1991. 184 s.
Jackowski A. Święta przestrzeń świata: Podstawy geografii religii. Kraków: Wyd-wo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2003. 268 s.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2010.38.2212
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)