ГЕОГРАФІЧНА, СОЦІАЛЬНА, ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ
Анотація
Проаналізовано географію, соціальну та економічну характеристику послуг у сучасних умовах. Висвітлено роль туристичних послуг у національній системі послуг. Розтлумачено різні визначення терміна “послуга” українських та зарубіжних учених. Наведено основні ознаки послуг. Розглянуто систему чинників надання послуг. Виділено три групи зовнішніх чинників надання послуг. Особливе значення має характеристика об’єктивної оцінки надання послуги. Виокремлено головні елементи об’єктивної оцінки надання послуг.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг / О. О. Любіцева. – К. : Альтерпрес, 2002. – С. 26–27.
Маркова В. Д. Маркетинг услуг / В. Д. Маркова. – М. : Финансы и статистика, 1996. – С. 5.
Berry B. Retail location and consumer behaviour / B. Berry, H. Barnum, R. Tennant // Readings in economic geography. The location of economic activity / R. Smith, E. Taffe, L. King. – Chicago, 1968.
Jide Ch. A History of Economic Darttiones / Ch. Jide, Ch. Pist. – 5 ed. – Boston, 1948. – 376 p.
Greenfield H.Y. Manpower and the Growth of Producer Services / H.Y. Greenfield. – N. Y.–Lond. : Columbian Press, 1966. – P. 5.
Niewadzi Cz. Usługi w gospodarce narodowej / Cz .Niewadzi. – Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1975. – 273 s.
Polarczyk K. Rynek pracy: podstawa definicji i klasyfikacji uslug oraz sfery uslug / K. Polarczyk // Ruch Prawniczy, Economiczny i Socjologiczny. – 1971. – N 1.
Seruga W. Wpływ komunikacji na lokalizację i kształtowanie funkcjonalno-przestrzenne ośrodków usługowych w mieście dużym / W. Seruga // Miasto 6. – 1976. – S. 7–10.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.42.1864
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)