РОЗВИТОК РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ З ВРАХУВАННЯМ ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ
Анотація
Розглядаються особливості надання послуг в туризмі з врахуванням задоволення споживчих проблем населення. Описуються потреби споживачів, подається класифікація цих потреб. Виокремлено внутрішні та зовнішні чинники впливу на потреби споживачів в галузі туризму.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Дмитриев В.И. Проблемы методологии прогнозирования потребления бытовых услуг. – М.: Легкая индустрия, 1979.
Калмуцкая Э.И. Комплексный подход к изучению влияния природного фактора на географию потребления. Территориальная организация общества и проблемы межнациональных отношений. – М., 1990.
Abrham M.Maslow. A theory of Human Motivation // Psychological Review. 1943. vol. 50. – pp.
Nowosielska E. Szpital-dawne i nowe tendencje badań geograficznych. Przegl.Geograf, t.54, z. 1-2, 1982.
Leonard L. Berry. Services Marketing is different. H Business. May-June, 1980.
Niewadzi Cz. Usługi w gospodarce narodowej, PWE Warszawa, 1975.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1719
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)