МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ВІТчИзНЯНИх СУб’єКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИчНИх ПОСЛУГ УКРАїНИ

І. Zhuk

Анотація


У статті розглянуто маркетингове управління діяльністю вітчизняних суб’єктів туристичного бізнесу. На підставі маркетингового аналізу підприємств на ринку туристичних послуг України висвітлено роль маркетингового інструментарію у діяльності суб’єктів господарювання. Обґрунтовано висновки маркетингового дослідження суб’єктів підприємництва.


Ключові слова


туристична послуга; туристичний продукт; просування туристичного продукту; туристичний ринок; ринок туристичних послуг; маркетинг; маркетингове управління; маркетинговий інструментарій; суб’єкти господарювання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс : Пер. з англ.; Навчальний посібник. – М.: Видавничий дім ,,Вільямс”, 2001. – 608 с.

Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник: У 2 т. / Л.В. Балабанова 3-тє вид., перероб. і доп. – Донецьк, 2011. – Т.2. – 392 с. – (Школа маркетингового менеджменту).

Гонтаржевська Л.І. Ринок туристичних послуг в Україні. Навчальний посібник. – Донецьк: Східний видавничий дім, 2008. – 180 с.

Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебник: 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 334 с.

Диксон П.Р. Управление маркетингом: Пер. с англ. – М.: ЗАО ,,Издательство БИНОМ”, 1998. – 560 с.

Дурович А.П. Маркетинг в туризме. Учебное пособие. – Минск: Новое знание, 2001. – 496 с.

Жукова М.А. Менеджмент в туристском бизнесе: Учебное пособие / М.А. Жукова. – 2-е изд. – М.: КНОРУС, 2006. – 192 с.

Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма: Справочник. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 368 с.

Квартальнов В.А. Туризм. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 320 с.

Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг: гостеприимство и туризм. – М.: Издательское объединение ,,Юнити”, 1998. – 636 с.

Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент: Пер. с англ. / Под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Питер, 2000. – 896 с.

Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – 3-є вид., перероб. та доп. – К.: Альтерпрес, 2005. – 436 с.

Мальська М.П. Просторові системи послуг (теорія, методологія, практика): Монографія. – К.: Знання, 2009. – 363 с.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг: Пер. с 4-го англ. изд. / Дж. К. Холловей. – К.: Знання, 2008. – 575 с.

Шульгіна Л.М. Маркетинг туристичного бізнесу: Монографія. – К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2005. – 596 с.

Altkorn J. Marketing w turysryce. – Warszawa: PWN, 2001. – 204 s.

www.kandagar.com




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1705

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)