ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РОЗМІЩЕННЯ
Анотація
Проаналізовано особливості обслуговування у закладах розміщення підприємствами громадського харчування. Охарактеризовано один з важливих компонентів гастрономічного обслуговування ─ надання послуг харчування у номерах готелю.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Кабушкин Н. И., Бондаренко Г. А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник. – Минск: Новое знание, 2003. – 368 с.
Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: Підручник / За ред. Н.О. П’ятницької. – 2-ге вид. перероб. і доп. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 584 с.
Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: Навчальний посібник. ─ К.: Центр учбової літератури, 2007. – 344 с.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1699
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)