ЧИННИКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІСЬКОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

A. Panasiuk

Анотація


Тенденції на ринку туризму, особливо елементи ринку, як глобалізація, лібералізація, криза в економіці, зміни в перевагах покупки, сила осіб пропонують туристичні продукти до пошуку нових рішень, які дозволять отримати конкурентну перевагу. Туристичний продукт є багатовимірною категорією і включає в себе роботу туристичних осіб, що пропонують послуги. Тому туристичний продукт визначається роботою багатьох осіб, які керують елементами структури туристичного ринку.


Ключові слова


конкуренти; туристичний продукт; місто.

Повний текст:

PDF

Посилання


Gołembski G.: Turystyka jako czynnik integrujący badania naukowe. in: Kierunki rozwoju badań naukowych w turystyce, ed. G. Gołembski, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.

Gospodarka turystyczna, ed. A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, p. 44

Kompendium wiedzy o konkurencyjności, ed. M. Gorynia, E. Łaźniewska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.

Kosikowski C., Ławicki T.: Ochrona prawna konkurencji i zwalczania praktyk monopolistycznych. PWN, Warszawa 1994.

Middeleton V.T.C.: Marketing w turystyce. PAPT, Warszawa 1996.

Freyer W., Tourismus, Einfűhrung in die Fremdenverkhersőkonomie, R. Oldenburger Verlag, Műnchen 1991.

Page S., Hall C., Managing Urban Tourism, Prentice Hall, London 2002.

Panasiuk A.: Produkt turystyczny. Zeszyty Naukowe “Oeconomicus”. Wyższa Szkoła Zawodowa “Oeconomicus”, Szczecin 2001.

Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska, Difin, Warszawa 2008.

Regionalne aspekty rozwoju turystyki. Ed. G. Gołembski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa – Poznań 1999.

Rosa G.: Marketing jako sposób wzmacniania pozycji konkurencyjne na rynku usług transportowych. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2002.

Sztucki T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1996.

Wodejko S.: Ekonomiczne zagadnienia turystyki. PWSH, Warszawa 1997.

Zawistowska H.: Rola Unii Europejskiej w poprawie jakości produktów turystycznych. in: Kierunki rozwoju badań naukowych w turystyce, ed. G. Gołembski, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1691

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)