Туристичні дестинації в системі міжнародної маркетингової діяльності

K. Gorb

Анотація


Висвітлені загальні засади міжнародного маркетингу туристичних дестинацій, їх місце у системі міжнародної маркетингової діяльності з позицій суб’єкт-об’єктного підходу. Визначено поняття дестинації як суб’єкта, продукту та об’єкта такої діяльності, окреслено різні таксономічні рівні туристичних дестинацій залежно від інституціонального забезпечення міжнародної маркетингової діяльності щодо них, причому спрямованої як “від дестинації”, так і “на дестинацію”.


Ключові слова


туристична дестинація; міжнародний маркетинг туристичної дестинації; міжнародна маркетингова діяльність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Горохов А. Ф. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации: автореф. дис. канд. экон. наук: спец. 08.00.05 “Экономика и управление народным хозяйством (маркетинг)” / А. Ф. Горохов. – СПб, 2007. – 17 с.2.

Зорин А. Дестинация: монография / А. Зорин, И. Зорин. – М.: РМАТ, 2009. – 90 с.

Кирьянова Л. Г. Маркетинг дестинаций как современный подход к управлению туристским регионом / Л. Г. Кирьянова // Известия Томск. политех. ун-та. Экономика. – 2010. – Т. 316. – № 6. – С. 35-40.

Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг: Підручник / А. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич; К: Знання. – 2008. – 661 с.

Маркетинг туризма на национальном уровне и региональном уровне [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.turbooks.ru/stati/marketing/237-marketing-turizma-na-nacionalnom-urovne.html.

Панкрухин А. П. Маркетинг территорий / Панкрухин А. П. – М.: Изд-во РАГС, 2006. – 416 с.

Ткаченко Т. І. Територіально сфокусований розвиток суб’єктів туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Т. І. Ткаченко. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ Articles/KultNar/knp81/pdf/knp81_56-64.pdf.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1662

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)