СЦЕНАРІЇ МАЙБУТНЬОГО – МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТУРИЗМУ
Анотація
Мета цієї статті полягає у вказівці напрямку розвитку туристичної галузі у південному регіоні Сілезькій області. У статті охарактеризовано суть моделювання інноваційних продуктів протягом усього життєвого циклу продукту. Представлені результати досліджень в регіоні та методи сценарного планування, використовувані для позначення основних змін в туристичному секторі - з особливим тиском на інноваційність.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Broll R. (ed.): Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, No. 46, Wrocław 2009, p. 53, http://www. dbc.wroc.pl/Content/3957/PN_46.pdf, [2011-12-21].
Damanpour F.: Organizational complexity and innovation: Developing and testing multiple contingency models, “Management Science” 1996, No. 42.
Drucker P. F.: Praktyka zarządzania, AE, Kraków 1994.
Hjalager A.-M.: A Review of Innovation Research in Tourism, “Tourism Management” 2010, Nr 31.
Hjalager A.-M.: Repairing innovation defectiveness in tourism, “Tourism Management” 2002, No 23.
Mang P.: Strategic Innovation: Constantinos Markides on Strategy and Management, “The Academy of Management Review” 2000, No. 14 (3).
Novelli M., Schmitz B., Spencer T., Networks, clusters and innovation In tourism: A UK experience, “Tourism Management” 2006, No. 27.
Pavitt K.: Sectorial patterns of technical change: Towards a taxonomy and a theory. “Research Policy 1984, No. 13(6).
Peters M., Pikkemaat B., Innovation in hospitality and tourism, The Haworth Hospitality Press, New York 2005.
Schumpeter J. A.: Teoria rozwoju gospodarczego, PWN, Warszawa 1960.
Sipe L.J., Testa M.: What is Innovation in the Hospitality and Tourism Marketplace? A Suggested Research Framework and Outputs Typology, International CHRIE ConferenceRefereed Track. Paper 22, http://scholarworks.umass.edu/refereed/Sessions/Friday/22/, [2011-12-08].
Stróżyński M.: Małe i średnie przedsiębiorstwa w świetle Strategii Lizbońskiej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2008.
Świtalski W., Innowacje i konkurencyjność, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2005.
Wonglimpiyarat J., Yuberk N.: In support of innovation management and Roger’s Innovation Diffusion theory, “Science Direct Government Information Quarterly” 2005, No 22.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1635
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)